Fri frakt
Fri frakt när du handlar för över 600 kr ur fraktklass A!
15.00
Snabba leveranser - Beställningar innan 15.00 skickas samma dag!

Leveransvillkor

Notera att dessa köp- och leveransvillkor gäller samtliga produkter på Discshop.

  1. Beställningar
  2. Frakt
  3. Betalning
  4. Leverans
  5. Ångerrätt
  6. Reklamationer
  7. Garanti
  8. Särskilda produktvillkor
  9. Behandling av personuppgifter
  10. Övrigt

1. Beställningar

Beställningar tas endast emot via discshop.se. För att du ska känna dig trygg i ditt köp är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst om du har frågor om din beställning.

1.1. Personer under 18 år
Endast personer över 18 år tillåts handla på Discshop.

1.2. Kreditkontroll
Om du väljer fakturabetalning får du genast besked om kredit har beviljats och vi kan hantera ditt köp omgående. I samband med detta kan Klarna komma att ta en kreditupplysning. I det fall kreditupplysning sker skickas en omfrågandekopia ut till dig, i enlighet med nya kreditupplysningslagen (KUL) som trädde i kraft 1 januari 2011. Skulle ansökan inte bli beviljad är ni välkomna att välja ett alternativt betalningssätt eller kontakta Klarna.

1.3. Kreditgränser
Kreditlimiter etableras av Klarna AB. Alla kreditlimiter förutsätter att du inte har några oreglerade skulder eller misskött dina åtaganden gentemot Klarna.

1.4. Förhandsbokningar
Du kan beställa produkter som ej är släppta (kommande) hos oss. Vi skickar dessa beställningar direkt när vi får in produkten. Beställningar på kommande titlar behandlas som separata beställningar. Detta innebär att om du gör en beställning som innehåller produkter som är släppta och en kommande produkt kommer vi att skicka de släppta produkterna direkt och sedan skicka den kommande produkten när vi fått in den.

Vi hanterar förhandsbokningar av kommande produkter på detta sätt eftersom vi inte kan veta att en kommande produkt verkligen släpps när den skall. Det är relativt vanligt att releasedatum flyttas av bolagen. Detta gör också att vi debiterar en frakt för varje tillfälle vi skickar en förhandsbokad produkt till dig.

Om du vill att vi skall samleverera förhandsbokade produkter går det bra att välja detta alternativ i kassan. (Se 4.1 Samleverans)

1.5. Beställning av poster och prylar
Posters/affischerna rullas in i kraftpapper och levereras i ett stryktåligt papprör. Vid beställning av posters gäller ingen returrätt efter att förpackningen brutits. (Se 5.4 Ångerrätten gäller ej)

Posters och prylar skickas alltid i en separat försändelse. Gör du en beställning som består av både posters/prylar och andra produkter kommer leveransen att delas upp i två (eller fler) försändelser. Ingen extra frakt utgår på grund av detta (gäller ej frakt till utlandet).

1.6. Beställning av hemelektronik, hushålls- & fritidsprodukter
Hemelektronik, hushålls- & fritidsprodukter skickas alltid i en separat försändelse. Gör du en beställning som består av både hemelektronik/hushållsprodukter/fritidsprodukter och andra produkter kommer leveransen att delas upp i två (eller fler) försändelser med endast en fraktavgift.

1.7. Beställningar till utlandet
Vi vill göra dig uppmärksam på att beställningar till utlandet enbart kan betalas med kreditkort och att svensk moms debiteras på alla beställningar. Alla beställningar till utlandet samlevereras när alla beställda produkter finns i lager (konsoler, hårdvara, hemelektronik, hushålls- & fritidsprodukter exporteras ej).

2. Frakt

2.1. Fraktkostnad inom Sverige
När du beställer hos oss varierar fraktavgiften beroende på vilken fraktklass produkterna har. Du betalar alltid för den högsta fraktklassen och endast en fraktavgift per beställning, undantaget förhandsbokningar då en extra fraktavgift tillkommer om du inte väljer samleverans i kassan.
Fraktklass A     29 kr     Du får fri frakt när du handlar produkter för över 600 kr i denna fraktklass!
Fraktklass B     49 kr     
Fraktklass C     79 kr     
Fraktklass D     99 kr          
Fraktklass E     199 kr     
Fraktklass F     299 kr     
Fraktklass G     399 kr

2.2. Fraktkostnad till utlandet
Frakt på beställningar till utlandet kostar 100 kr inkl. moms på upp till 4 produkter. För 5 produkter eller fler kostar frakten 500 kr inkl. moms. Innan du skickar din beställning kan du se i kassan hur produkterna kommer levereras och vilken frakt som tillkommer.

Posters och prylar skickas alltid i en separat försändelse. Vid leverans till utlandet tillkommer extra frakt för dessa leveranser.

2.3. Postförskott
Om du väljer detta alternativ skickas din beställning mot postförskott med postförskottsavgift på 50 kr (Postens avgift) på varje leverans vi skickar till dig (även på restorder). Du kan dock inte välja postförskott när du köper hemelektronik, hushålls- eller fritidsprodukter.
För ej utlösta postförskott debiterar vi en hanteringsavgift på 200 kr.

3. Betalning

3.1. Betalningssätt

3.1.1. Faktura
Fakturabetalning erbjuds i samarbete med Klarna AB. Vår fordran överlåts därmed till vår samarbetspartner Klarna, som i sin tur överlåter fordran till Nordea Finans Sverige AB (publ). Betalning ska ske till Nordea på angivet konto.

Fakturor skickas till den mailadress du uppger vid beställningen. Pappersfaktura kan beställas mot en extra kostnad om 5 kr när beställningen genomförts.

För att beställa mot faktura måste du uppge ditt fullständiga personnummer och detta lagras därmed i vårt kundregister. Önskar du inte uppge hela ditt personnummer eller om Klarna ger avslag vid beställningstillfället så hänvisar vi till något av de andra betalningsalternativen (se 3.1.2 Kreditkort, 3.1.4 Direktbetalning eller 2.4 Postförskott). Leverans mot faktura sker enbart till folkbokförd adress. 

Klarnas fakturavillkor:
Handla nu - betala efter leverans
När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

  • Få alltid hem varan innan du betalar
  • Betalningstiden varierar beroende på din kundkategori:
    - Bronskunder 10 dagar (gäller även nya kunder) 
    - Silverkunder 20 dagar
    - Guldkunder 20 dagar
    - Platinakunder 30 dagar
    - Diamantkunder 30 dagar
    Läs mer om Discshops bonusprogram
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen*
  • Ladda ner dina fakturor från klarna.se
  • Möjlighet till delbetalning

Om betalningen uteblir debiteras påminnelseavgift f.n. 60 kr, samt dröjsmålsränta med 24% + gällande referensränta. Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Då kommer du få en kopia på kreditupplysningen per post. Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter i syfte att utföra kundanalys, identifikation, kreditkontroll och marknadsföring. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte.

* Gäller ej för alla varor och tjänster, t ex. flygresor, evenemang och specialtillverkade varor.

Klarna AB, organisationsnummer SE556737-0431

3.1.2. Kreditkort
Vi accepterar MasterCard och Visa.

När du genomfört ditt köp mot faktura kan du i steg 2 i kassan ändra betalsätt till kontokort. Skulle kortköpet inte godkännas skickas din beställning istället mot faktura.

Alternativt så kan du i kassan välja att du inte vill ange personnummer så kan du direkt välja kortbetalning med Mastercard eller Visa.

Vi vill göra dig uppmärksam på att beställningens totalbelopp kommer att dras på ditt kreditkort inom de närmaste dagarna även om din beställning inte kan levereras omgående.

Vi förbehåller oss rätten att inte hantera beställningar gjorda med kreditkort om vi anser att vi har skäl till detta. Om så är fallet kommer pengarna återbetalas och beställningen tas bort.

Kreditkortsbetalning av digitala produkter eller utlandsbeställningar hanteras av DIBS Payment Services AB (publ). Övriga kreditkortsbetalningar hanteras av Klarna AB. Ditt kreditkortsnummer sparas inte hos Discshop.

3.1.3. Delbetalning
Discshop erbjuder i samarbete med Klarna AB två olika delbetalningsalternativ.
Det ena alternativet är ett du delbetalar till en fast månadskostnad på 3, 6, 12 eller 24 månader.
Detta alternativ finns att välja när din beställning överstiger 1000 kr. Väljer du detta alternativ tas fakturan/krediten över av Klarna AB. För fullständiga kredit och kontovillkor se länk: Kontovillkor Klarna

Beloppet att betala beräknas utifrån den valda betalningstakten.
Följande alternativ finns för delbetalning:
• 3 månader med 0 % årsränta (uppläggningsavgift 95 kr)
• 6 månader med 0 % årsränta (uppläggningsavgift 195 kr)
• 12 månader med 0 % årsränta (uppläggningsavgift 295 kr)
• 24 månader med 9,95 % årsränta (uppläggningsavgift 295 kr)
En avgift om 29 kr/faktura tillkommer.
Om flera delbetalningsköp görs under en månad så samlas de på en faktura.

3.1.3.1 Klarna konto
Det andra alternativet är ett kontoalternativ, då betalar du i din egen takt. Här kan du själv välja vilket belopp du ska betala in varje månad, dock minst 1/24 eller 50 kr inklusive aviavgift. Du betalar alltid efter att du har mottagit beställningen. Om du har flera pågående delbetalningsköp så sammanställs dessa på en och samma månadsfaktura. Det betyder att du i och med din delbetalning öppnar ett konto hos vår samarbetspartner Klarna AB. Har du gjort flera delbetalningsköp så betalar du en aviavgift. Konto har 19,5% i årsränta men ingen uppläggningsavgift. Du kan när som helst avsluta din delbetalning genom att sätta in återstående belopp.

3.1.4. Direktbetalning
Vi accepterar direktbetalningar hos följande banker: Handelsbanken, Nordea, SEB och Swedbank.

När du genomfört ditt köp mot faktura kan du i steg 2 i kassan ändra betalsätt till direktbetalning. Skulle direktbetalningen inte godkännas skickas din beställning istället mot faktura.

Alternativt så kan du i kassan välja att du inte vill ange personnummer så kan du direkt välja direktbetalning.

Vi vill göra dig uppmärksam på att beställningens totalbelopp kommer att dras på ditt konto inom de närmaste dagarna även om din beställning inte kan levereras omgående.

Vi förbehåller oss rätten att inte hantera beställningar gjorda med direktbetalning om vi anser att vi har skäl till detta. Om så är fallet kommer pengarna återbetalas och beställningen tas bort.

Våra direktbetalningar hanteras av Klarna AB.

3.2. Dröjsmålsränta och påminnelseavgifter
Om du inte betalar din faktura i tid skickar Klarna ut en påminnelse med en påminnelseavgift på f.n. 60 kr, samt dröjsmålsränta med 24% + gällande referensränta. Betalning ska ske till det konto och betalningsmottagare som anges på fakturan.

3.3. Moms
Moms ingår i alla våra priser.

4. Leverans

4.1 Beställ före 15.00 – Skickas samma dag
Detta förutsätter att beställningen är gjord innan 15:00 mån-fre och att produkterna finns på lager vid beställningstillfället. Mindre försändelser som skickas som varubrev levereras generellt dagen efter om du beställer innan kl. 15.00 och varan finns i lager. Det tar generellt 2-4 arbetsdagar för försändelser som skickas som paket.
Om du skulle beställa en produkt som är slut restnoteras den och skickas så fort den finns i lager igen. Om du beställer flera produkter och någon är slut skickas de produkter som finns i lager omgående. De produkter som är slut skickas fraktfritt så fort de finns i lager igen.

Beställer du flera hemelektronik-, hushålls eller fritidsprodukter där en eller flera är tillfälligt slut kommer varorna att skickas tillsammans när alla varorna finns i lager.

Vid leveransförsening har du rätt att häva köpet. Kontakta då kundtjänst. Vi reserverar oss för slutförsäljning och eventuella prisfel.
Observera att Posten delar ut post på vardagar - ej på lördagar, söndagar och helgdagar.
Vid oförutsedda händelser av extraordinärt slag (s.k. force majeure), t.ex. krig, upplopp, strejk, lockout, olika slag av naturkatastrofer, extrema väderförhållanden, brand, driftstörningar hos fraktbolagen, m.m., ansvarar Discshop inte för eventuella förseningar.

4.2. Samleverans
Vill du ha dina artiklar skickade i en och samma försändelse så kan du välja samleverans. Detta väljer du i kassan.
Samleverans innebär att beställningen hanteras först då alla varor finns i lager. Vi lägger alltså inte undan de varor som finns i lager då beställningen genomförs.
Då vissa produkter skickas från olika lager kan vi inte i alla fall samleverera alla produkter med varandra. Den frakt som debiteras är för den vara med högst fraktklass.

4.3. Leveranssätt
Produkterna skickas till dig med Posten eller med Schenker Privpak. Mindre beställningar skickas med Posten som brev och större beställningar (fler än 6 produkter eller en samlingsbox som innehåller 7 filmer eller fler) skickas som paket med Posten eller Schenker Privpak, beroende på var i landet du bor.

4.4. Leveranser
Om din vara skadas eller kommer bort under transporten är Discshop betalningsansvarig. Meddela kundtjänst direkt för snabbast service, dock senast inom skälig tid om du som kund varit förhindrad att påtala felet vid leverans.

Får vi tillbaka paket som inte lösts ut från Posten, förbehåller vi oss rätten att debitera dig för samtliga kostnader som uppstår i samband med en sådan retur, f n 395 kr för TV-apparater och 50 kr för övriga varor. Betalning skall ske med inbetalningskort inom 10 dagar från fakturadatum.

4.5. Leverans TV
Om du beställer en TV som är större än 42 tum så måste den skickas med Postens tjänst "Hemleverans pall". "Hemleverans pall" levereras till gatuplan helgfri vardag mellan kl. 08.00-16.00. När försändelsen har anlänt till din närmaste postterminal så kommer Posten kontakta dig för bokning av utkörningstid. Det är därför viktigt att du har fyllt i ditt telefonnummer under Mitt konto/kontaktuppgifter på Discshop.se’s hemsida. Du kan även själv kontakta Posten för bokning av tid på telefon 0771-333310.
För dig som bor på lantbrevbärarlinje: Du som väljer leveranssätt "Hemleverans pall" kommer att få en avi lämnad i din brevlåda. Därefter ska du kontakta Posten på telefon 0771- 333310 för utkörning av din beställning.

4.6. Leveranstider till utlandet
Beställningar till utlandet skickas som rekommenderat brev A-post. Detta innebär att leveranstiden normalt är 3-5 dagar och att beställningarna hämtas på ditt lokala postkontor. Om du beställer 7 produkter eller fler skickas din beställning som postpaket. Leveranstiden är normalt 7 dagar.

5. Ångerrätt och öppet köp

5.1. Distans- och hemförsäljningslagen
Discshop tillämpar Distans- och hemförsäljningslagen. Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har du som kund rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du har tagit emot varan och utan speciell anledning. Detta gäller dock inte om förseglingen brutits på ljud- eller bildupptagning eller datorprogram. Med försegling avses även teknisk plombering (t ex serienummer).

5.2. Vid eventuell försening av leverans
Du har alltid rätt att häva ett köp om du inte accepterar en ny föreslagen leveranstid vid eventuell försening.

5.3. Återbetalning
Har du betalat i förskott och vill häva ett köp p.g.a. en försenad leverans, eller vill utnyttja din ångerrätt, betalar vi tillbaka pengarna inom 30 dagar.

5.4. Ångerrätten gäller ej digitala eller nedladdningsbara produkter samt posters
Ångerrätten gäller ej på vissa digitala eller nedladdningsbara produkter då varan på grund av sin beskaffenhet inte kan återlämnas. Detta framgår även på produktsidan för dessa produkter.

5.5. Ångerrätt
För att utnyttja din ångerrätt fyller du i retursedeln på baksidan av din följesedel eller kontaktar Discshop för att erhålla korrekta returuppgifter inom 14 dagar från att du mottagit din vara. Du når oss via kontaktformuläret på vår hemsida. För att snabbare kunna hantera ditt ärende ber vi dig uppge följande information:

- kundnummer eller personnummer
- fakturanummer
- titel på de produkter du vill returnera.

Om du utnyttjar din ångerrätt betalar du endast returfrakten till oss. Discshop återbetalar den initiala fraktavgiften till dig som kund samt eventuella pålagda avgifter.
För att vi ska godkänna returen måste varan vara i väsentligt oförändrat skick. Varan bör förpackas väl, lämpligast i sin originalförpackning med tillhörande inneremballage och tillsammans med eventuella tillbehör, transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund.
Sätt inga adresslappar direkt på varans förpackning utan lägg originalkartongen i en annan kartong. Vi ser gärna att du uppger orsak till returen samt returnerar varan tillsammans med fakturan (eller en kopia av fakturan, fram och baksida) detta påskyndar vår hantering av returen.
Returporto bekostar du själv. Retur får inte ske som postförskott eller efterkrav. Spara ditt inlämningskvitto - tänk på att du ansvarar för returförsändelse! Discshop åtar sig inget ansvar för transportskador till följd av dålig emballering vid retur.
Observera att det tillkommer en återställningsavgift på 700 kronor om returen gäller en dator, och datorn har startats. Avgiften avser arbete med att göra funktionstest samt återställning av programvara.

5.6. Ångerrätt för TV
När du mottagit din nya TV så rekommenderar vi att du behåller emballaget samt pallen i 14 dagar om du skulle vilja returnera produkten.
Vid returer av TV-apparater som är över 32 tum så måste dessa returneras på en pall. Meddelande om retur ska skickas till vår kundtjänst enligt ovan. Vi skickar sedan ut en returfraktsedel till dig som du kan använda till din retur. Du som kund står för kostnaden för returen, den är 600 kr. Betalningen för returfrakten justerar vi när vi mottagit returen.

5.7. Ångerrätt för hygienartiklar
Ångerrätt för hygienartiklar gäller endast vid ej använd vara. Detta gäller alla våra personvårdsprodukter.

5.8. Vid eventuell tvist
Discshop följer Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer vid en eventuell tvist.

6. Reklamationer

6.1. Fel vid leverans
Skulle du få en defekt eller fellevererad vara rekommenderar vi dig att kontakta kundtjänst direkt för korrekta returuppgifter och snabbaste service. Dock senast inom skälig tid om du som kund varit förhindrad att undersöka varan vid leverans. För att kunna hantera ditt ärende ber vi dig uppge följande uppgifter: 1) kundnummer eller personnummer 2) fakturanummer 3) Vilken/vilka varor du vill returnera 4) bifoga en utförlig felbeskrivning. Vi tar emot felanmälan och återkommer med returanvisningar. Skicka varan i det skick den mottogs, åtföljd av en skade- eller felanmälan, så får du en felfri, rätt vara. Vid försäljning till konsument (privatperson) gäller enligt konsumentköplagen, att Discshop vid köp gjort av konsument, ska avhjälpa felet eller företa omleverans om det kan ske utan oskälig kostnad eller olägenhet för Discshop. Discshop har vidare alltid rätt att på egen bekostnad avhjälpa felet, t.ex. genom reparation, eller byta mot en felfri vara.

6.2. Reklamationsrätt
Reklamationsrätten för en vara upphör under alla omständigheter efter 3 år, det är endast ursprungskunden som kan reklamera till Discshop, om en produkt är köpt i andrahand gäller endast garanti via tillverkaren.

För returvillkor för TV-apparater: se under punkt 5.6.

7. Garanti

7.1. Garanti
Discshop lämnar 12 månaders garanti på samtliga produkter som säljs, förbrukningsvaror så som batteri och dylikt inkluderas ej. Vissa tillverkare har valt att lämna längre garanti på sina produkter, och om så är fallet är Discshop behjälpliga med hantering av garantiärendet även under tillverkarens förlängda garanti. Vi hänvisar då till respektive tillverkares hemsida för mer information.

Garanti avser avhjälpande av fel om en vara är defekt och felet kan anses ha funnits vid leverans av varan. Garanti omfattar ej de typer av skador som kan anses orsakade av konsumenten själv, dvs yttre- eller egen åverkan. Yttre- eller egen åverkan omfattas av fel som uppkommit genom oaktsamhet, exempelvis fuktskador-, tappskador- eller skador till följd av felaktig montering. I vissa fall upphör garantin att gälla vid ramminnesbyte på datorer, för att kontrollera detta ber vi dig att läsa medföljande bruksansvisning.

8. Särskilda produktvillkor

8.1. Returvillkor för TV-apparater över 32 tum
När du mottagit din nya TV så rekommenderar vi att du behåller emballaget samt pallen i 14 dagar om du skulle vilja returnera produkten.
Vid returer av TV-apparater som är över 32 tum så måste dessa returneras på en pall. Meddelande om retur ska skickas till vår kundtjänst enligt punkt 5.6. Vi skickar sedan ut en returfraktsedel till dig som du kan använda till din retur.

8.2. Anmälningsplikt till Radiotjänst i Kiruna AB
Vid försäljning av produkter som innehåller TV-mottagare har Discshop Svenska Näthandel AB anmälningsplikt till Radiotjänst i Kiruna AB. Exempel på produkter är TV, inspelningsbar DVD samt TV-tuner till dator. Den som säljer eller hyr ut TV-mottagare ska enligt 8 § Lagen (1989:41) om finansiering av radio och TV i allmänhetens tjänst lämna uppgifter till Radiotjänst om de som köper eller hyr en TV-mottagare, senast månaden efter uthyrning/försäljning ägde rum.

8.3. Pixelpolicy
TFT-skärmar (skärmar för stationära datorer, samt bärbara datorer med TFT-skärmar) är precisionsprodukter uppbyggda av ett stort antal pixlar. Tyvärr är även detta TFT-skärmarnas svaghet. För att hålla priset på skärmarna på en rimlig nivå har tillverkarna infört en pixelpolicy, vilket innebär att man får acceptera att enstaka skärmar kan innehålla någon defekt eller trasig pixel. En skärm byts inte ut om inte antalet defekta pixlar överstiger ett av tillverkaren bestämt antal. Tekniken förbättras dock hela tiden och antalet skärmat som kan innehålla denna defekt minskar för varje månad. 

Pixlar består av tre sub-pixlar i grundfärgerna röd, grön och blå, vilka i sin tur är styrda av egna transistorer som bestämmer om sub-pixeln skall vara av- eller påslagen. Den teknik som används när skärmarna tillverkas gör att skärmen inte kan repareras. Man kan inte heller förutsäga när felet kan uppkomma.

För ytterligare info, se våra frågor och svar.

9. Behandling av personuppgifter

Vid beställning samtycker jag till att mina personuppgifter, inklusive e‐ postadress, mobiltelefonnummer för samtal och sms‐meddelanden och  eventuella andra digitala adresser, får lagras och användas inom  Bonnier för digitala tjänster, marknadsföring, samt för statistik‐ och  analysändamål.

Uppgifter som jag direkt eller indirekt lämnar genom att använda  Bonniers digitala tjänster och erbjudanden kan tillsammans med övriga  kunduppgifter användas inom Bonnier för marknadsföringsändamål och  för att anpassa innehåll, tjänster och annonsering till mig, samt för  utveckling av nya tjänster. Information om min användning av digitala  tjänster inhämtas med hjälp av bland annat cookies.

Samtycket är giltigt till dess jag själv säger upp det, och upphör inte om  tjänsten inte nyttjas och samtycket är heller inte beroende av eventuella  köp av produkter.

Jag har rätt att återkalla samtycket vilket jag gör genom att kontakta  Bonnier via respektive bolags kundtjänst.

För ytterligare information om behandling av personuppgifter, se  www.kunddata.bonnier.se samt även personuppgifter.

10. Övrigt

10.1. Reservationer
Discshop reserverar sig för framflyttning av releasedatum, prisjusteringar, slutförsäljning, lagerdifferenser, tekniska problem, ändringar av tekniska specifikationer och eventuella typografiska fel på vår sida/annonser. Vi reserverar oss för att vissa produktbilder och produktinformation inte är slutgiltig. Discshop förbehåller sig rätten att stryka en beställning utan att hänvisa till en speciell anledning.

Kundtjänst

08-505 655 50
Mån-fre 8.30-16
Lunchstängt 12-13

Discshop Svenska Näthandel AB
Box 7739, 103 95 Stockholm

Nyhetsbrev

Facebook

Håll dig uppdaterad, följ oss på Facebook

Mobilsajt

Du vet väl att du även kan handla med mobilen på m.discshop.se

Trygg e-handel

Discshop.se är certifierad trygg e-handlare Läs mer

Prisjakt.nu

9.10 av 10 Läs mer

Pricerunner.se

4.76 av 5 Läs mer

15.00

Snabba leveranser - Beställningar innan 15.00 skickas samma dag!

Fri frakt

Fri frakt när du handlar för över 600 kr ur fraktklass A!

Bonusprogram

Din stjärnstatus gör skillnaden! Läs mer

Öppet köp

14 dagars returrätt på alla köp Läs mer
© 1999-2014 Discshop Svenska Näthandel AB | Org.nr. 556604-9952 | Cookies
Adlibris | Bamba - Leksaker | Discshop.fi | SF Anytime